낮말은 새가 듣고 밤말은 쥐가 듣는다. - 말은 언제든 새어나갈 수 있으니 조심해야 한다., 서당 개 삼 년이면 풍월을 읊는다. - 잘 몰랐던 것도 계속 오래 하다보면 관련 지식과 정보가 쌓인다., 발이 넓다. - 아는 사람이 많고 인간관계가 다양하다., 눈이 동그래지다. - 눈이 커질 만큼 놀랄 일이 벌어지다., 쇠뿔도 단김에 빼라. - 어떤 일이든 하기로 다짐하고 열정이 넘칠 때 행동으로 옮겨야 한다., 김이 식다. - 재미나 의욕, 흥미가 사라지다., 간 떨어지다. - 매우 놀라다., 손이 크다. - 양을 많이 준비하다., 손 꼽아 기다리다. - 어떠한 상황이나 사람, 날짜를 기대하며 기다린다., 천하를 얻은 듯 - 매우 기쁘고 만족스러움., 눈 깜짝할 사이 - 매우 짧은 순간, 금이 가다. - 서로의 사이가 멀어지거나 틀어지다., 막을 열다. - 무대의 공연이나 어떤 행사를 시작하다., 귀가 얇다. - 남의 말을 쉽게 믿고 받아들인다., 목을 풀다. - 목소리를 점검하다., 얼굴을 비치다. - 행사나 모임에 참석하다., 목이 빠지다. - 어떠한 상황이나 사람, 날짜를 기대하며 기다린다(2), 발 벗고 나서다 - 적극적으로 나서거나 적극적인 태도를 취하다, 코가 꿰이다 - 약점이 잡히다, 꼬리가 길다 - 못된 짓을 너무 오래 계속하다,
0%
교과서 관용표현 모음 1
Podijeli
Podijeli
Podijeli
Autor
Czaa1323
Uredi sadržaj
Ispis
Postavi
Više
Zadatke
Top-lista
Pokaži više
Pokaži manje
Ova top-lista je trenutno privatna. Odaberite opciju
Podijeli
da biste je javno objavili.
Ovu top-listu onemogućio je vlasnik sadržaja.
Ova top-lista je onemogućena jer se vaš odabir opcija razlikuje od postavki vlasnika sadržaja.
Vrati opcije na početne postavke
Pronađi par
je otvoreni predložak. Ne generira rezultate za top-listu.
Prijava je obvezna
Vizualni stil
Fontovi
Potrebna je pretplata
Postavke
Promijeni predložak
Prikaži sve
Više formata prikazat će se dok budete igrali.
Otvoreni rezultati
Kopiraj vezu
QR kôd
Izbriši
Vrati automatski spremljeno:
?